22 Aralık Acil Tıp Teknisyenleri ve Teknikerleri Günü kapsamında, Acil Sağlık Hizmetleri ile 112 İl Ambulans Servisi personelleri, İl Sağlık Müdürü Dr. Sıtkı Sönmez’i makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette acil sağlık çalışanları günlerini kutlarken, sağlık hizmetlerinin sahadaki en önemli unsurlarından biri olan 112 ekiplerinin özverili çalışmaları bir kez daha vurgulandı.

İl Sağlık Müdürü Dr. Sıtkı Sönmez, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, acil sağlık personelinin toplum sağlığı için büyük bir fedakârlıkla görev yaptığını ifade etti. Sönmez, “Zor şartlarda, zamanla yarışarak hayat kurtaran tüm sağlık çalışanlarımıza teşekkür ediyorum” diyerek, personele sağlıklı ve başarılı çalışmalar temennisinde bulundu.

Kalp Dostu Beslenmede Doğru Yağ Seçimi Önem Kazanıyor
Kalp Dostu Beslenmede Doğru Yağ Seçimi Önem Kazanıyor
İçeriği Görüntüle

Ziyaret, günün anlam ve önemine dair iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.