Hatay

Altınözü’nde Aşure Bereketi

Muharrem ayı vesilesiyle Altınözü Semt Pazarı girişinde, protokol üyelerinin ve vatandaşların katılımıyla aşure ikramı gerçekleştirildi.

Abone Ol

Muharrem ayı dolayısıyla Altınözü’nde düzenlenen aşure ikramında ilçe protokolü, teşkilat üyeleri ve vatandaşlar bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Altınözü Semt Pazarı girişinde gerçekleştirilen etkinliğe; Kaymakam Efecan Şahin ve eşi Hicran Hanım, Rıfat Sarı ve eşi Meryem Hanım ile teşkilat ve meclis üyeleri katılım sağladı.

Hemşehrilerimize aşure ikramının yapıldığı etkinlikte, yapılan hayırların kabul olması temenni edilirken, birlik ve beraberliğin daim olması vurgulandı.

{ "vars": { "account": "G-9XGJN8H950" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }