Hatay

Altınözü’nde Muharrem Ayı Bereketi

Altınözü Semt Pazarı girişinde Muharrem ayı vesilesiyle vatandaşlara aşure ikram edilerek birlik ve beraberlik mesajı verildi.

Abone Ol

Muharrem ayı dolayısıyla Altınözü Semt Pazarı girişinde aşure ikram programı düzenlendi. Programa Altınözü Kaymakamı Efecan Şahin, eşi Hicran Şahin, ilçe teşkilatı ve meclis üyeleri katıldı.

Vatandaşlarla bir araya gelinen programda birlik, beraberlik ve kardeşlik vurgusu yapılırken, ikram edilen aşureler büyük ilgi gördü.

Program sonunda yapılan dualarda hayırların kabulü ve toplumsal dayanışmanın daim olması temennisinde bulunuldu.

{ "vars": { "account": "G-9XGJN8H950" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }