Antakya’nın zengin mutfak kültürünü ve kadim şehir kimliğini öne çıkaran 1. Antakya Gastro Bahar Festivali’nin açılışı gerçekleştirildi.

Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, festivalin açılışında yaptığı değerlendirmede, kentin eşsiz lezzetlerini, kültürünü ve bereketini bir araya getiren organizasyonun Antakya’ya hayırlı olmasını diledi.

Kızılay’dan Mezun Öğrencilere Unutulmaz Bir Gün
Kızılay’dan Mezun Öğrencilere Unutulmaz Bir Gün
İçeriği Görüntüle

Festivalin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür eden Başkan Yapar, 10 Mayıs’a kadar devam edecek olan Gastro Bahar Festivali’ne tüm vatandaşları davet etti.

H Hpcvs7 X M Agn G Lm

Muhabir: Cemile Özdemir