Antakya Belediyesi, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında 10-11 Mayıs 2025 tarihlerinde Gençlik Merkezi Spor Salonu'nda “İller Arası Karate Turnuvası” düzenleyecek. Turnuva, Türkiye Karate Federasyonu'nun faaliyet programında yer almakta ve çeşitli illerden sporcuların katılımıyla gerçekleşecek.

Netbilgi Profilo ve Teknoloji Mağazası Hizmete Açıldı
Netbilgi Profilo ve Teknoloji Mağazası Hizmete Açıldı
İçeriği Görüntüle

Antakya Belediyesi’nden yapılan açıklamada; 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenecek turnuvaya çeşitli illerden sporcuların katılacağı belirtildi.

Altınçay Mahallesi 1. Etap Toki arkasında bulunan Gençlik Merkezi Spor Salonu’nda 10-11 Mayıs tarihlerinde saat 10.00’da gerçekleştirilecek turnuvaya tüm Antakya’lı sporseverler davet edildi.