Kızılay Hatay’da İl Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Kızılay Hatay’da İl Danışma Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

Antakya Belediyesi, çevre bilincinin artırılması ve sürdürülebilir atık yönetimi konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla bilgilendirme çalışması düzenledi.

Antakya Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ile Giresun Üniversitesi Çevre Topluluğu iş birliğinde gerçekleştirilen etkinlikte, çevrenin korunması, atıkların doğru şekilde ayrıştırılması ve sıfır atık uygulamalarının önemi anlatıldı.

Belediye yetkilileri, daha temiz, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir Antakya için çevre bilincini artırmaya yönelik çalışmaların devam edeceğini belirtti.

H Hn Y R L2 W4 A Ag Np0

Muhabir: Cemile Özdemir