Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Gadir-i Hum Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

HBB Mehteranı Vatandaşlarla Buluşuyor
HBB Mehteranı Vatandaşlarla Buluşuyor
İçeriği Görüntüle

Bayramların birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğunu belirten Başkan Öntürk, Hatay’ın asırlardır farklı inanç ve kültürlerin barış içinde yaşadığı örnek bir şehir olduğunu ifade etti.

Başkan Öntürk mesajında, Gadir-i Hum Bayramı’nın kardeşlik bağlarını daha da kuvvetlendirmesini temenni ederek, başta Hataylı hemşehrileri olmak üzere bayramı kutlayan tüm vatandaşlara sağlık, huzur ve esenlik dileklerini iletti.

9Bd06E9F 2B6C 430A Aa95 A013B9E91F96-1

Muhabir: Cemile Özdemir