Hatay, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını huzur ve başarıyla geride bıraktı. Kent genelinde 1.556 okulda öğrenim gören 368 bin 320 öğrenci, yılın yorgunluğunu karne sevinciyle attı.
Samandağ Azize Süleyman Yalçın İlkokulu’nda düzenlenen törene katılan Hatay Valisi Mustafa Masatlı, kentin eğitim altyapısını güçlendirmek için yapılan çalışmaların aralıksız devam ettiğini vurguladı. Vali Masatlı, öğrencilere yaz tatilini verimli değerlendirmeleri adına teknolojiden uzak, bol okumalı ve dinlenmeye odaklı bir süreç geçirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Muhabir: Cemile Özdemir



