Hatay Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı münasebetiyle geleneksel aşure etkinliğini gerçekleştirdi. Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Mehmet Öntürk’ün öncülüğünde düzenlenen etkinlikte, kentin farklı noktalarında dev kazanlarda hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi.
Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının pekiştirildiği etkinlikte konuşan yetkililer, paylaşmanın ve kardeşliğin önemine vurgu yaptı. Hazırlanan aşureler, vatandaşlar tarafından yoğun ilgiyle karşılanırken, dualarla kabul edilmesi temennisinde bulunuldu.
Hatay genelinde gerçekleştirilen bu geleneksel buluşma ile Muharrem ayının maneviyatı, sevgi ve kardeşlik sofralarında yaşatıldı.
Muhabir: Cemile Özdemir


