Hatay İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 2025-2026 eğitim öğretim yılı yıl sonu karne töreni, Sayın Valimiz Mustafa Masatlı’nın katılımıyla Samandağ Azize Süleyman Yalçın İlk ve Ortaokulu’nda gerçekleştirildi.
Törende öğrencilerin karne heyecanına ortak olan Vali Mustafa Masatlı, sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim etti ve başarılarından dolayı tebrik etti.
Programda öğrenci, öğretmen ve velilerle bir araya gelen Vali Masatlı, eğitim camiasına emeklerinden dolayı teşekkür ederek tüm öğrencilere sağlıklı, mutlu ve verimli bir yaz tatili temennisinde bulundu.
Muhabir: Cemile Özdemir




