İl Sağlık Müdürü Dr. Sıtkı Sönmez başkanlığında toplanan heyet, Reyhanlı Devlet Hastanesi’nin mevcut sağlık hizmetlerini ve gelecek dönem hedeflerini masaya yatırdı.

İskenderun Sahiline Çiçek Açan Dokunuş
İskenderun Sahiline Çiçek Açan Dokunuş
İçeriği Görüntüle

Hizmet Kalitesini Artırma Hedefi

Toplantıya Destek Hizmetleri Başkanı Abdullah Denizoğlu, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Dr. Selçuk Öntürk, başkan yardımcıları ve Reyhanlı Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Özgür Şahan ile hastane yönetimi katıldı. Görüşmelerde hastanenin genel durumu, sunulan sağlık hizmetlerinin süreçleri ve yürütülen çalışmalar detaylı bir şekilde analiz edildi.

"Daha Erişilebilir ve Etkin Sağlık Hizmeti"

Toplantıda öne çıkan başlıklar şunlar oldu:

Verimlilik: Kaynakların daha verimli kullanılmasına yönelik stratejilerin belirlenmesi.

Memnuniyet: Hasta ve çalışan memnuniyetinin en üst seviyeye çıkarılması.

Sürdürülebilirlik: Sağlık hizmet kalitesinin kesintisiz ve yükselen bir ivmeyle sürdürülmesi.

İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, sağlık tesisleriyle kurulan güçlü koordinasyon ağının, vatandaşa sunulan hizmetin kalitesini doğrudan etkilediğini vurguladı. Toplantı sonucunda, belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda önümüzdeki dönemde hayata geçirilmesi planlanan yeni projeler ve hedefler karara bağlandı. İl Sağlık Müdürlüğü, bölgedeki sağlık hizmetlerinin daha erişilebilir ve etkin olması için çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceğini belirtti.

Muhabir: Cemile Özdemir