Hatay'ın Samandağ ilçesinde, Hatay Sörf Merkezi'nin yeni yerleşkesi düzenlenen törenle hizmete açıldı. Hatay Valiliği, Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA) ve Ahbap Derneği iş birliğiyle hayata geçirilen projenin açılış törenine Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Ahbap Derneği Kurucusu Haluk Levent, DOĞAKA Genel Sekreteri Oğuz Alibekiroğlu, kamu kurumlarının temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, sporcular ve vatandaşlar katıldı.
Törende konuşan Ahbap Derneği Kurucusu Haluk Levent, depremin ardından gençlerin sörf sporuna gösterdiği yoğun ilgiyi fark ettiklerini belirterek, Valilik ile yaptıkları görüşmeler sonucunda bu projeye destek verdiklerini ifade etti. Projenin önemli bir kısmını üstlendiklerini kaydeden Levent, gençlerin milli takıma seçilmesinden ve uluslararası yarışmalara hazırlanmasından duydukları mutluluğu ve gururu dile getirdi.