Antakya’nın her noktasına hizmet götürme vizyonuyla çalışmalarına devam eden İbrahim Naci Yapar, ziyaret programı kapsamında Suvatlı Mahallesi’ne konuk oldu. Vatandaşlarla samimi bir ortamda bir araya gelen Yapar, mahallenin mevcut ihtiyaçları ve talepleri hakkında detaylı istişarelerde bulundu.
“Mahalle Mahalle Hizmet Üretiyoruz”
Ziyaret sonrası açıklamalarda bulunan Yapar, Antakya’nın gelişimi için dur durak bilmeden çalıştıklarını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
"Suvatlı mahallemizde değerli hemşerilerimizle bir araya geldik. Mahallemizin ihtiyaç ve taleplerini not ederek çözüm yolları üzerine istişarelerimizi gerçekleştirdik. Antakya’mız için durmadan çalışmaya, mahalle mahalle hizmet üretmeye devam edeceğiz."