Hatay Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Türk Valsleri Konseri”, İskenderun’da sanatseverlerle buluştu.
İSTE Mustafa Yazıcı Devlet Konservatuvarı Atatürk Konser Salonu’nda gerçekleştirilen konserde, Hatay Filarmoni Orkestrası ve HBB Çok Sesli Korosu sahne aldı.
Şef Oğuzhan Balcı yönetimindeki orkestraya keman sanatçısı Cihat Aşkın ve solist Berna Bilgin Başaran eşlik etti. Koro Şefi Sezgin Suna yönetimindeki koro da performansıyla dinleyicilerden alkış aldı.
Ücretsiz düzenlenen konserde Türk valslerinin zarif ezgileri seslendirilirken, sanatseverler müzik dolu bir gece yaşadı.