Hatay

Vatandaşa Saygısızlığa Geçit Yok!

Vatandaşa yönelik sergilenen olumsuz tutum üzerine idari soruşturma başlattı.

Abone Ol

Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB), 24 Haziran’da Reyhanlı ilçesinde toplu ulaşım hizmeti sırasında yaşanan talihsiz bir olaya anında müdahale etti. Bir toplu ulaşım aracına binmek isteyen özel gereksinimli bir vatandaşa yönelik sergilenen olumsuz ve saygısız tavır, belediye yönetimini harekete geçirdi.

İdari Soruşturma Başlatıldı

Olayın duyulmasının ardından konuyu titizlikle incelemeye alan Hatay Büyükşehir Belediyesi, söz konusu personel hakkında derhal idari soruşturma başlattığını açıkladı. Yapılan açıklamada, vatandaşlara sunulan hizmetin temelinde nezaket ve eşitlik ilkelerinin yer aldığı hatırlatılarak, herhangi bir vatandaşa yönelik kaba veya dışlayıcı tavrın asla kabul edilemeyeceği vurgulandı.

"Sorumluluk Bilinciyle Hareket Ediyoruz"

Belediye kaynaklarından edinilen bilgilere göre, kamu hizmeti veren personelin eğitim süreçlerinin gözden geçirileceği ve benzer vakaların yaşanmaması adına denetimlerin sıkılaştırılacağı belirtildi. HBB yönetimi, "Engelli vatandaşlarımızın toplumsal yaşama tam ve eşit katılımını sağlamak bizim en temel görevimizdir. Yaşanan bu üzücü olay karşısında gerekli tüm yaptırımlar uygulanacaktır" mesajını verdi.

Reyhanlı halkı ve kamuoyu tarafından olumlu karşılanan bu hızlı müdahale, belediyenin vatandaş haklarına ve sosyal sorumluluk ilkelerine olan duyarlılığının bir göstergesi olarak değerlendirildi.

{ "vars": { "account": "G-9XGJN8H950" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }