Hatay Vali Yardımcısı Fatih Topuz, İlçe Millî Eğitim Müdürü Ahmet Tecimen, Defne İlçe Millî Eğitim Müdürü Kemal Gülistan ve protokol üyelerinin katılımıyla Yaz Konseri gerçekleştirildi.
Program kapsamında sahne alan Antakya Yeniden Doğuş Korosu, seslendirdiği eserlerle dinleyicilere unutulmaz bir müzik ziyafeti sundu. Yoğun katılımla gerçekleşen konser, izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Katılımcılar, kültür ve sanat etkinliklerinin toplumsal birlik ve beraberliğe katkı sunduğunu vurgulayarak, benzer organizasyonların devam etmesi temennisinde bulundu.